Filmy instruktażowe

SPIS TREŚCI:

JAK BRAĆ DZIECKO NA RĘCE ?
WSPOMAGANIE DO PEŁZANIA, PRZENOSZENIE CIĘŻARU CIAŁA
WSPOMAGANIE DO OBROTU
OSIĄGANIE SYMETRII
PODNOSZENIE STARSZEGO DZIECKA
KARMIENIE BUTELKĄ
CZWORAKOWANIE
WSPOMAGANIE DO WSTAWANIA
WSPOMAGANIE DO SIADU BOCZNEGO
POSTAWA CIAŁA – DEFINICJA,NORMY
ZNACZENIE AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ W PRAWIDŁOWYM ROZWOJU DZIECKA
IDENTYFIKACJA I SPOSOBY ZAPOBIEGANIA ŚRODOWISKOWYM CZYNNIKOM POWODUJĄCYM ROZWÓJ WAD POSTAWY
ZACHOWYWANIE PRAWIDŁOWEJ POSTAWY W CZYNNOŚCIACH ŻYCIA CODZIENNEGO
OCENA POSTAWY CIAŁA I WCZESNE WYKRYWANIE JEJ ZABURZEŃ

JAK BRAĆ DZIECKO NA RĘCE ?

 

 

WSPOMAGANIE DO PEŁZANIA, PRZENOSZENIE CIĘŻARU CIAŁA

 

 

WSPOMAGANIE DO OBROTU

 

 

PODNOSZENIE STARSZEGO DZIECKA

 

 

OSIĄGANIE SYMETRII

 

 

KARMIENIE BUTELKĄ

 

 

CZWORAKOWANIE

 

 

WSPOMAGANIE DO WSTAWANIA

 

 

WSPOMAGANIE DO SIADU BOCZNEGO

 

 

POSTAWA CIAŁA – DEFINICJA,NORMY

Zadanie dofinansowane przez Województwo Warmińsko-Mazurskie

 

ZNACZENIE AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ W PRAWIDŁOWYM ROZWOJU DZIECKA

Zadanie dofinansowane przez Województwo Warmińsko-Mazurskie

 

IDENTYFIKACJA I SPOSOBY ZAPOBIEGANIA ŚRODOWISKOWYM CZYNNIKOM POWODUJĄCYM ROZWÓJ WAD POSTAWY

Zadanie dofinansowane przez Województwo Warmińsko-Mazurskie

 

ZACHOWYWANIE PRAWIDŁOWEJ POSTAWY W CZYNNOŚCIACH ŻYCIA CODZIENNEGO

Zadanie dofinansowane przez Województwo Warmińsko-Mazurskie

 

OCENA POSTAWY CIAŁA I WCZESNE WYKRYWANIE JEJ ZABURZEŃ

Zadanie dofinansowane przez Województwo Warmińsko-Mazurskie